Email Marketing

Μια από τις παλαιότερες τεχνικές του διαδικτυακού marketing είναι η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing). Αν και παλιά τεχνική, χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα για τους εξής σκοπούς

  1. Προβολή προϊόντων και υπηρεσιών
  2. Λήψη παραστατικών πωλήσεων μετά από αγορές στο διαδίκτυο
  3. Εξυπηρέτηση πελατών
  4. Ενημέρωση αλλαγών εταιρικής πολιτικής
  5. Ενημέρωση εταιρικών νέων
  6. Ενημέρωση νέων άρθρων σε blogs
  7. Λήψη αρχείων γενικότερα

Μια προσωπική διεύθυνση email (τύπου [email protected]) θεωρείται προσωπικό δεδομένο, συνεπώς η αποστολή μηνυμάτων σε λογαριασμούς που δεν εγγράφηκαν στον ιστότοπο σας είναι παράνομη. Μόνο αν ο χρήστης δώσει τη συγκατάθεσή του για χρήση της διεύθυνσής του σε προωθητικές ενέργειες δικαιούμαστε να τις εκτελέσουμε.

 

Για τη διεκπεραίωση προωθητικών ενεργειών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα Mailchimp που μας προσφέρει πληθώρα λειτουργιών. Κάποιες από αυτές είναι

 

  1. Ισχυρή πλατφόρμα δημιουργίας emails
  2. Χρονικός προγραμματισμός μηνυμάτων
  3. Δωρεάν χρήση της υπηρεσίας μέχρι 2000 λογαριασμούς και 12000 emails ανά μήνα
  4. Παροχή ασφαλούς φόρμας εγγραφής ή επικοινωνίας με χρήση ReCAPTCHA καθώς και άλλα αόρατα μέτρα ασφαλείας
  5. Παροχή πλαισίου ελέγχου (checkbox) συγκατάθεσης για χρήση προσωπικών δεδομένων συμμορφούμενου με τον γενικό κανονισμό προστασίας δεδομένων (GDPR)

Email A/B Testing

 
Το A/B testing είναι μια πειραματική ενέργεια που αποσκοπεί στην βελτιστοποίηση των email εκστρατειών του οργανισμού. Γνωρίζοντας τη συμπεριφορά του κοινού μας, προσπαθούμε να επηρεάσουμε κάποια πτυχή της. Συνεπώς, δημιουργούμε δύο ή παραπάνω εκδοχές του ίδιου μηνύματος με μικρές παραλλαγές και στη συνέχεια ελέγχουμε ποιά εκδοχή απέδωσε καλύτερα.

Έχουμε τη δυνατότητα δοκιμής μιας εκ των τεσσάρων μεταβλητών του μηνύματος οι οποίες είναι 1) το θέμα του email, 2) το όνομα του αποστολέα, 3) το περιεχόμενο του μηνύματος και 4) ο χρόνος αποστολής.

Το email ως μέσω επικοινωνίας απευθύνεται σε υπάρχοντες πελάτες που επιθυμούν να λαμβάνουν νέα ενός οργανισμού. Επομένως το email marketing υποστηρίζει σκοπούς όπως την ανάπτυξη της πιστότητας του πελάτη που δυνητικά μεταφράζεται και ως ανάπτυξη των πωλήσεων. Επιπροσθέτως, όπως αναφέρθηκε παραπάνω το email αποτελεί έναν πιο προσωπικό τρόπο επικοινωνίας σε σύγκριση με τα κοινωνικά μέσα που λειτουργούν εικονικά πιο μαζικά. Μερικά από τα υπόλοιπα οφέλη χρήσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προβάλλονται παρακάτω.

 

  1. Χαμηλό κόστος χρήσης
  2. Κατάτμηση των ενδιαφερόμενων κοινών ανά επιθυμητό χαρακτηριστικό πχ διαχωρισμός πελατών που έκαναν λογαριασμό άνω των 200€
  3. Πειραματισμός για τον έλεγχο απόδοσης διαφοροποιημένων εκδοχών του μηνύματος αποστέλλοντας μια φορά σε διαφορετικούς χρήστες (A/B testing)
  4. Εύκολα μετρήσιμες καμπάνιες
  5. Αξεπέραστη απόδοση επένδυσης (ή Return on investment)
  6. Εξατομίκευση μηνυμάτων

Οφέλη Email Marketing DiGiAnts

Με την ανάθεση εγκατάστασης και διαχείρισης των προωθητικών ενεργειών σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους DiGiAnts, απολαμβάνετε

 

  1. Στρατηγική προώθηση των προϊόντων και/ή υπηρεσιών σας
  2. Αποτελεσματικό δημιουργικό βάσει των στόχων σας
  3. Μηνιαίες χαμηλές χρεώσεις
  4. Σταθερή ανάπτυξη της λίστας διευθύνσεων email
  5. Μηνιαία αναφορά απόδοσης
  6. Όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα που αναφέρονται στην παράγραφο Οφέλη του Email Marketing

Η τιμές των υπηρεσιών email marketing περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%

Η υπηρεσία email marketing από δύο χιλιάδες μια (2001) διευθύνσεις και πάνω χρεώνεται αναλόγως τον αριθμό των διευθύνσεων email της λίστας. Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με αυτό το πακέτο της υπηρεσίας επικοινωνήστε μαζί μας.

64.90€/Μήνα για λίστες μέχρι μέχρι δύο χιλιάδες (2000) διευθύνσεις και μέχρι δώδεκα χιλιάδες emails (12000)
+12.90€ ανά επιπρόσθετη εκδοχή μηνύματος.

FAQ Email Marketing

Σχετικά με τη δημιουργία λογαριασμού email της επιχείρησης (τύπου [email protected] ή [email protected]) και των εργαζομένων της;

Για εταιρικό email (corporate email) της μορφής [email protected] ή [email protected] χρησιμοποιούμε την υπηρεσία webmail της cpanel που είναι δωρεάν.

Η δημιουργία εταιρικών email για τους εργαζόμενους είναι δωρεάν για απεριόριστο αριθμό λογαριασμών.

Γιατί μια επιχείρηση χρειάζεται να συλλέγει διευθύνσεις email;

Σε περίπτωση που ο ιστότοπος της επιχείρησης είναι ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) μαζεύετε διευθύνσεις email αναγκαστικά διότι οι εγγραφές στον ιστότοπο απαιτούν ένα όνομα χρήστη (username) και ένα κωδικό (password). Σε περίπτωση που οι χρήστες δεν χρειάζεται να συνδεθούν στο site, δεν είναι απαραίτητο να συλλέγετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ωστόσο, αφότου γίνει η βασική εγκατάσταση της υπηρεσίας στον ιστότοπό σας, η συλλογή γίνεται αυτοματοποιημένα που σημαίνει πως δεν απασχολεί παραπάνω χρόνο. Οι λόγοι που γίνεται η συλλογή παρατίθενται παρακάτω.

 

  1. Γνωρίζουμε καλύτερα το κοινό μας
  2. Ενημερώνουμε τους χρήστες για προσφορές, νέα, καινούργια προϊόντα κ.α.
  3. Χρησιμοποιούμε ακόμα ένα δίκτυο που ενδεχομένως βολεύει το χρήστη να επικοινωνήσει
  4. Η διαδικασία διαγραφής μηνυμάτων στο γραμματοκιβώτιο απαιτεί πιο συνειδητό φιλτράρισμα σε σχέση με τη ροή ειδήσεων σε κάποιο κοινωνικο μέσο
Τι είναι το A/B testing (ή split testing);

Έχοντας συλλέξει ένα ικανοποιητικό αριθμό διευθύνσεων email αποστέλλουμε δύο ή παραπάνω διαφοροποιημένες εκδοχές του μηνύματος για να συγκρίνουμε ποια εκδοχή λειτουργεί καλύτερα. Συγκρίνοντας τα στατιστικά των δύο εκδοχών βελτιστοποιούμε την ποιότητα των μηνυμάτων.

Πως χρεώνει η Mailchimp;
Μπορώ να λαμβάνω τα εταιρικά emails στο προσωπικό λογαριασμό μου αυτοματοποιημένα;

Ναι, μπορείτε. Απλά ζητήστε το μας επισυνάπτωντας την διεύθυνση email που θέλετε να ανακατευθύνονται.

Πως κερδίζει μια επιχείρηση που επικεντρώνει τις προωθητικές ενέργειές της με emails;

Αναλόγως τη φύση του ιστότοπου.

Ιστότοποι περιεχομένου

Προωθώντας στους πελάτες

  1. Μηνύματα που τους παροτρύνουν να αναλάβουν δράση (call to action)
  2. Νέες σελίδες ή κομμάτια περιεχομένου του ιστότοπου

Αυξάνουμε

  1. Την επισκεψιμότητα του φυσικού καταστήματος ή του ιστότοπου
  2. Τα κανάλια επικοινωνίας που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών ή την επίλυση προβλημάτων
  3. Τη δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του ιστότοπου και του brand
  4. Τη συνολική αξία που προσφέρουμε στο χρήστη
  5. Την πιθανότητα ανόδου στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης για μια φράση κλειδί (έμμεση συνέπεια)

Ηλεκτρονικά καταστήματα

Προωθώντας στους πελάτες

  1. Νέες προσφορές
  2. Νέα προϊόντα/υπηρεσίες
  3. Σχετικά προϊόντα/υπηρεσίες με αυτά/ές που έχουν ήδη ψωνίσει
  4. Μηνύματα που τους παροτρύνουν να αναλάβουν δράση (call to action)
  5. Νέες σελίδες ή κομμάτια περιεχομένου του ιστότοπου

Αυξάνουμε

 

  1. Την πιθανότητα πώλησης ή συνεχόμενων πωλήσεων
  2. Την επισκεψιμότητα του φυσικού καταστήματος ή του ιστότοπου
  3. Τα κανάλια επικοινωνίας που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών ή την επίλυση προβλημάτων
  4. Τη δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του ιστότοπου και του brand
  5. Τη συνολική αξία που προσφέρουμε στο χρήστη
  6. Την πιθανότητα ανόδου στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης για μια φράση κλειδί (έμμεση συνέπεια)
Πως χρεώνουν οι DiGiAnts;

Οι υπηρεσία email marketing χρεώνεται 64.90€/μήνα μέχρι 2000 διευθύνσεις για έξι μηνύματα/μήνα ή 12000 emails συνολικά.

Αν χρειάζεστε υπηρεσία AB testing τιμολογούμε συν 12.90€ για κάθε εκδοχή.

Για λίστες μεγαλύτερες των δύο χιλιάδων διευθύνσεων, η χρέωση γίνεται κατόπιν μελέτης των αναγκών σας. Ενδεικτικά μεταβείτε στη σελίδα τιμολόγησης υπηρεσιών της Mailchimp. Η χρέωση της υπηρεσίας AB testing παραμένει σταθερή για όσες διευθύνσεις email είναι καταχωρημένες στη λίστα.