2294400630 [email protected]

Search Engine Marketing

Search engine marketing εννοούμε την παροχή διαφημιστικού χώρου και χρόνου στη μηχανή αναζήτησης της Google αλλά και των συνεργαζόμενων δικτύων όπως το youtube, το google my business, το google play, το gmail, οι χάρτες, το google shopping αλλά και ανεξάρτητοι ιστότοποι εγγεγραμμένοι στους συνεργάτες αναζήτησης της Google. Προωθώντας τις προσφορές σας στην αναζήτηση της Google η διαφημίσεις σας εμφανίζονται στον χρήστη τη στιγμή που το χρειάζεται.

Στο τμήμα FAQ μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με xρεώσεις της Google, διαφημιστικό προϋλογισμό και μορφές διαφημίσεων. Οι υπηρεσίες αφορούν τη διαχείριση του Google Ads και δεν περιλαμβάνουν δημιουργία ή επεξεργασία εικόνας ή βίντεο.

Υπηρεσίες

Δημιουργία Google My Business

Εγγραφή στον κατάλογο επιχειρήσεων της Google. Διευκολύνετε τους χρήστες στην αναζήτηση της επιχείρησης σας και ενθαρρύνετε τους να αναλάβουν δράση άμεσα. Κάνοντας την κατάλληλη προετοιμασία, σας εγγράφουμε στο Google My business και απολαμβάνετε

  • ✔️ Χώρο για τα στοιχεία και τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης στη σελίδα αποτελεσμάτων
  • ✔️ Κουμπιά στη σελίδα αποτελεσμάτων για κλήση μέσω τηλεφώνου, οδηγίες στους χάρτες και επανακατεύθυνση στον ιστότοπο σας
  • ✔️ Πρόσβαση στις διαφημίσεις του Google maps (εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαρισμό στο Google Ads)
  • ✔️ Προβολή των συμβατικών και σφαιρικών φωτογραφιών σας
  • ✔️ Σύστημα αξιολόγησης με αστέρια και σχόλια
  • ✔️ Συνδέσμους για τις σελίδες της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Δημιουργία καμπάνιας αναζήτησης

Δημιουργία Καμπάνιας Αναζήτησης

Εργασίες

  • Ρυθμίσεις καμπάνιας
  • Δημιουργία ad groups
  • Δημιουργία διαφημίσεων
  • Μέχρι 10 ad groups

Τοποθέτηση διαφημίσεων στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google. Με τη χρήση των μοναδικών στρατηγικών Digiants, αναπτύσσετε συνεχόμενα το πελατολόγιό σας και απογειώνετε την επισκεψιμότητα της επαγγελματικής ιστοσελίδας σας.

Δημιουργία καμπάνιας προβολής

Καμπάνια σε ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης

Εργασίες

Τοποθέτηση διαφημίσεων σε ανεξάρτητους ιστότοπους συνεργάτες της Google. Εμφανιστείτε σε ιστοσελίδες σχετικές με τον επαγγελματικό σας κλάδο, ξεκαθαρίζοντας τα κοινά σας και εξυπηρετείστε ποιοτικούς πελάτες.

Καμπάνια Google Play

Εργασίες

Δημιουργία καμπάνιας στο Google Play. Απευθύνεστε σε χρήστες Android; Προωθήστε τις προσφορές σας εντός τρίτων εφαρμογών, σχετικών με τη φύση της εργασίας σας και αποκτήστε πρόσβαση σε ποιοτικότερα κοινά.

Καμπάνια βίντεο

Εργασίες

Υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας με βίντεο. Συγκεντρώστε κοινά από το YouTube ή ανεξάρτητους ιστότοπους αναζήτησης και αυξήστε την αναγνωρισιμότητα του brand σας μακροπρόθεσμα.

Καμπάνια Gmail

Εργασίες

Σχεδιασμός και υλοποίηση διαφημιστικού layout κατευθείαν στο γραμματοκιβώτιο των χρηστών του Gmail. Μεγιστοποιείστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις του ιστότοπου σας στα επαγγελματικά και καταναλωτικά κοινά με μια καμπάνια στο Gmail.

Καμπάνια Google Shopping

Εργασίες

Δημιουργία καμπάνιας στο Google shopping ή/και καταχώρηση των προϊόντων σας στο Google Merchant. Καταχωρώντας τις προσφορές σας στο Google shopping όσο ο ανταγωνισμός είναι ακόμα χαμηλός, αυξάνονται οι πιθανότητες, οι προσφορές σας να υποστούν έρευνα αγοράς.

Διαχείριση καμπάνιας

Διαχείριση καμπάνιας αναζήτησης

Εργασίες

Μηνιαία επίβλεψη, βελτιστοποίηση και αναφορά αποδόσεων της καμπάνιας. Παρακολουθήστε την εξέλιξη και τα αποτελέσματα των τρεχόντων διαφημιστικών σας και επαληθεύστε την άνοδο των μηνιαίων σας πωλήσεων.

Διαχείριση καμπάνιας προβολής

Εργασίες

Μηνιαία επίβλεψη, βελτιστοποίηση και αναφορά αποδόσεων της καμπάνιας. Επιβλέψτε την διεξαγωγή των εκστρατειών προβολης που ορίσαμε και επιβεβαιώστε την επίτευξη των στόχων τους.

Τιμές υπηρεσιών search engine marketing

Οι τιμές των υπηρεσιών search engine marketing

  • ΔΕΝ περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
  • Είναι προσεγγιστικές ανάλογα το μέγεθος του συνολικού έργου και όχι προσθέτοντας απόλυτες τιμές δύο ή παραπάνω υπηρεσιών
  • ΔΕΝ περιλαμβάνουν δημιουργία ή επεξεργασία εικόνων και βίντεο

Search Engine Marketing FAQ

Που εμφανίζονται οι διαφημίσεις της επιχείρησης;
Τα διαφημιστικά μέσα που υποστηρίζονται από το Google ads είναι τα εξής
 

  • Σελίδα αποτελεσμάτων
  • Google Shopping
  • Χάρτης
  • Gmail
  • YouTube
  • Google Play
  • Εφαρμογές τρίτων
  • Ιστότοποι τρίτων
  • Blogger
  • Discovery
Τι είναι οι φράσεις - λέξεις κλειδιά και πως χρεώνονται;

Οι φράσεις κλειδιά είναι ο κύριος τρόπος στόχευσης των αναζητήσεων και δεν έχουν πάγια τιμή. Αν θέλετε η διαφήμιση του ιστότοπου να εμφανίζεται όταν ο χρήστης ψάχνει για φθηνά πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου, προσθέτουμε στη λίστα των φράσεων κλειδιών τη φράση “φθηνή ασφάλεια αυτοκινήτου”. Το εργαλείο keyword planner μας παραθέτει εύρος τιμών πχ

Είναι πιθανό μια φράση κλειδί να χρεώνεται διαφορετικά σε ένα λογαριασμό Google ads διαφορετικές ώρες μέσα στη μέρα.

Πως χρεώνονται οι διαφημίσεις του Google Ads;
Υπάρχουν τουλάχιστον 20 τρόποι χρέωσης αναλόγως την καμπάνια και τους στόχους σας και λειτουργούν δυναμικά. Για παράδειγμα υπάρχει η δυνατότητα να στοχεύσουμε την μεγιστοποίηση της σχέσης τζίρου και διαφημιστικού προϋπολιγισμού. Σε αυτή την περίπτωση, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος, είναι καλό να υπαρχεί μεταβλητότητα του budget σας. Αν και ο πελάτης έχει τον απόλυτο έλεγχο του διαφημιστικού προϋπολογισμού του, η τιμολόγηση των διαφημίσεων προκύπτει από τον στόχο που τέθηκε. Παρακάτω παραθέτονται τα πιο δημοφιλή μοντέλα χρέωσης.
 

  • Κόστος με το κλικ – Cost Per Click – CPC
  • Κόστος ανά 1000 εμφανίσεις – Cost Per Mille – CPM
  • Μέσο κόστος ανά πώληση – Cost Per Acquisition – CPA
  • Χρέωση ανά 1000 προβολές – Viewable Cost Per Mille – vCPM
  • Χρέωση ανά προβολή – Cost Per View – CPV (Display)

 
Η Google δε δέχεται πληρωμές με προπληρωμένη κάρτα.

Χρεώνομαι παραπάνω για χρήση επεκτάσεων στις διαφημίσεις;

Όχι, χρεώνεστε το ίδιο.

Για παράδειγμα, αν ο χρήστης πληκτρολογήσει μια φράση κλειδί που εκείνη τη στιγμή μας κοστίζει 2.5€, και εμφανιστεί μια διαφήμιση με τρεις επεκτάσεις (απευθείας τηλεφωνική κλήση, σύνδεσμο ανακατεύθυνσης σε παρόμοια σελίδα, σύνδεσμο ανακατεύθυνσης στο play store) θα χρεωθείτε 2.5€ για οποιοδήποτε σύνδεσμο πατηθεί.

Σε πόσο χρόνο θα δω αποτελέσματα αφότου ξεκινήσει η διαφημιστική εκστρατεία;

Άμεσα, ίσως και από την πρώτη μέρα της προβολής της καμπάνιας.

Μπορώ και εγώ να τοποθετήσω διαφημίσεις με το Google ads;

Φυσικά και μπορείτε, ωστόσο δεν το προτείνουμε λόγω του ότι ρυθμίζοντας κάποιες παραμέτρους λανθασμένα μπορεί να χρεωθείτε clicks, εμφανίσεις, προβολές άσκοπα ή ακόμα και να μην εμφανίζεται η διαφήμιση.

Πως λειτουργεί η υπηρεσία Google Ads;
Οι διαφημίσεις στα παραπάνω δίκτυα λειτουργούν ως εξής.

Καμπάνιες αναζήτησης

Γνωρίζοντας το σκοπό που κάνουμε τη διαφήμιση, ορίζουμε τα μέσα που επιθυμούμε να φαίνεται ο σύνδεσμος. Για να εμφανιστούμε στα πληρωμένα αποτελέσματα, επιλέγουμε το ποσό διαφημιστικού προϋπολογισμού για την καμπάνια ή τις λέξεις κλειδιά για την κάθε διαφήμιση, βάσει των στατιστικών τους

Όταν η καμπάνια είναι έτοιμη και οι χρήστες πληκτρολογούν μια φράση κλειδί, το Google ads πραγματοποιεί μια αυτοματοποιημένη δημοπρασία μεταξύ των διαφημιζόμενων ιστοτόπων σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Έτσι, ανάλογα

  • το ποσό της προσφοράς (για τη λέξη κλειδί)
  • τον τύπο της διαφήμισης που επιλέξαμε
  • την πιθανότητα να πατηθεί η διαφήμιση (αυτή η τιμή αποδίδεται αυτόματα από το Google ads)
  • το αναμενόμενο όφελος που λαμβάνει ο χρήστης επισκεπτόμενος τη σελίδα μας (αυτή η τιμή αποδίδεται αυτόματα από το Google ads)
  • το βαθμό συνάφειας της διαφήμισης σε σχέση με το περιεχόμενο του ιστότοπου και τη φράση της αναζήτησης

ορίζεται η χρέωση και η θέση στην κατάταξη των διαφημίσεων.

Καμπάνιες προβολής

Οι καμπάνιες προβολής αν και μπορούν να συνδυάσουν λέξεις κλειδιά, στοχεύουν κυρίως τα δημογραφικά και τη θεματολογία των κοινών σας.

Τι είναι το adgroup και γιατί το χρειαζόμαστε;

Μια διαφημιστική εκστρατεία αποτελείται από πολλές διαφημίσεις. Ας υποθέσουμε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημά σας εμπορεύεται κόκκους καφέ σε τελικούς καταναλωτές. Σε αυτή την περίπτωση δε θα κάνατε μια γενική διαφήμιση για να προωθήσετε όλα τα είδη καφέ που προσφέρετε. Ορίζουμε ένα adgroup για καφέ από την Αιθιοπία και ένα adgroup για καφέ από τη Βραζιλία με ξεχωριστά μηνύματα, συνδέσμους ανακατεύθυνσης και φράσεις κλειδιά για κάθε κατηγορία προϊόντος.

Τι προϋπολογισμός χρειάζεται για να ξεκινήσω να διαφημίζω την επιχείρησή μου στο Google;

Αυτό εξαρτάται αρχικά από το ποσό που μπορείτε να διαθέσετε. Αν επιθυμείτε να διαφημίσουμε μια μικρή επιχείρηση, συνήθως προτείνουμε να διαθέσετε έως πενήντα ευρώ ανά ημέρα (50€/μέρα) συνυπολογίζοντας ένα 10% επί του αρχικού μηνιαίου προϋπολογισμού. Η επάρκεια του διαφημιστικού προϋπολογισμού σας εξαρτάται κυρίως από

 

  • τους στόχους σας
  • τον τύπο της καμπάνιας
  • τον τύπο υποβολής προσφοράς (Bid type) (CPC, CPM, CPA)
  • τις τιμές των φράσεων κλειδιών που χρειάζεστε
  • τη στρατηγική προσφοράς για την κάθε λέξη κλειδί που υποβάλλουμε
  • την ποιότητα της διαφήμισης
  • την ποιότητα περιεχομένου του ιστότοπου
  • τον ανταγωνισμό του κάθε κλάδου (στην πλατφόρμα του Google ads)
Το Google ads αυξάνει πραγματικά τις πωλήσεις και το πελατολόγιο της επιχείρησης;

Με χρήση του Google ads αυξάνονται τα εξής

  • Η έκθεση και συνεπώς η αναγνωρισιμότητα του ιστότοπου
  • Ο αριθμός των πελατών
  • Οι πωλήσεις του φυσικού και του διαδικτυακού καταστήματός σα
  • Η επισκεψιμότητα του φυσικού και του διαδικτυακού καταστήματός σας
  • Το κατέβασμα και οι εγκαταστάσεις εφαρμογών android και iOS
  • Οι τηλεφωνικές κλήσεις στο κατάστημα

Αρά ναι, λειτουργεί πραγματικά, άμεσα, στο σωστό κοινό και οι τιμές των λέξεων κλειδιών είναι συνήθως πολύ φθηνότερες από μια διαφήμιση σε κάποιο παραδοσιακό μέσο (τηλεόραση, περιοδικά κτλ).

Σε ποιές άλλες μηχανές αναζήτησης μπορώ να διαφημίσω την επιχείρησή μου;

Μπορείτε να διαφημιστείτε στα δίκτυα Baidu, Bing, Yahoo και Yandex. Εφόσον απευθύνεστε σε Ρωσία ή/και Κίνα αναλαμβάνουμε την καταχώρηση της επιχείρησής σας στα Yandex ή/και Baidu ως μέρος της υπηρεσίας  offpage optimization.

Πως χρεώνει η DiGiAnts Internet Services;

Η εργασία χρεώνεται ανάλογα το μέγεθος του έργου και οι παραπάνω τιμές είναι αρχικές. Σε περίπτωση που χρειάζεστε πάνω από μία καμπάνια χρεώνεστε ανάλογα το μέγεθος του συνολικού έργου και όχι προσθέτοντας απόλυτες τιμές. Για παράδειγμα αν χρειάζεστε μια καμπάνια αναζήτησης και μια προβολής μπορεί να χρεωθείτε περισσότερα ή λιγότερα από 200€.